
Podem definir la
realitat augmentada (RA), com el terme per definir una visió directe o
indirecte d’un entorn físic en el mon real, els elements del qual es combinen
amb elements virtuals per a la creació d’una realitat mixta a temps real.
Els components que
la formen son el Monitor, el programari i el Marcador. Els seus avantatges en l’àmbit de l’educació són molt
positius per aquells que poden utilitzar-la. Per una part faciliten conceptes
que poden arribar a se difícils d’imaginar, són aplicacions que poden
utilitzar-se a l’escola, i configuren una nova manera d’aprendre ja que es comencen
a utilitzar llibres de text que tenen
RA.
Per tal de
facilitar la comprensió del que s’estava explicant ens van passar dos vídeos
que parlaven sobre la RA.
La dinàmica que van
proposar es basava en trobar una sèrie de codis QR per l’escola i respondre les
preguntes que se’ns formulaven. Ens van explicar un exemple d’aplicació de codi
QR que em va semblar molt útil i que s’hauria de posar en més practica en altres
possibles situacions: es tractava de posar un identificador amb un codi QR a
persones grans per si es perdien o es desorientaven o patien algun tipis d’accident,
poder saber qui eren, on vivien, possible al·lèrgies o alteracions, etc..
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada